: team warrior :

Tuesday, July 10, 2012

hijrah diri

assalamualaikum..wazzup guys!

  di malam yg indah lagi sunyi nih..aku tersenyum smpai ke telinga *power ayat aku tuh!*..becoz aku suke bebenor bila dapat update blog aku yang tak berapa nak meriah nih.. muahahaha.. disebabkan kebosanan melanda diriku teramat sangat. tangan aku ni pun tergatal amat sangat utk tulis-menulis kat sini.*ayat apa aku guna nih*..bhahahahaha.tak kisah la.asalkan korang faham.ha..entry aku sebelum ni yg pasal brooch bunga aku tuh. alhamdulillah. memberangsangkan. tak sia-sia aku berusaha n parents aku kuar modal. income masuk la. thanx for my pelanggans..kekekekeke..macam ramai je pelanggan aku. tapi tak pe la asalkan bisnes aku dapat sambutan.

   firstly,aku ucapkan tahniah kat kak irma hasmie yang baru melangsungkan pernikahan. owsome wedding i think! n she's also owsome! i'm proud with her so much. sesungguhnya wanita yang baik itu untuk lelaki yang baik. insyaallah.. hopefully dia akan berbahagia selamanya with her hubby. aku pun nak ucap jugak tahniah kat my fevereto blogger.. kak irinenadia marcello. dah la cantik..dapat hubby pun handsome! hmmm...bulat mata aje la tengok wedding diorang.. btw aku tumpang happy go lucky for diorang. bhahahahaha...Allah tu sebaik2 pengatur. aku seronok sangat tengok diorang nih..huhu..hari2 tengok pic diorang buat aku rasa terharu..ntah paper je aku nih~

kak irma hasmie with her hubby..so cute n sweet kan??sangat sweet la aku rasa..bukak fb aje banyak ler gambar diorang...hahahahaha..happily always!

ha..ni kak irinenadia marcello kite..hehe..

   ok3..back to the topic..mengikuti perkembangan semasa..kalau kite perhatikan la..yang aku tengok..ramai artis dah berhijrah ke arah yang lebih baik.berhijrah macam mana??actually BERTUDUNG!!aku rase bersyukur n tumpang gembira untuk diorang.siapa sangka diorang akan berubah un?Allah tu maha mengetahui segala-galanya.ingatan utntuk aku n korang2..kita ni sbg hamba tak berhak menghukum yang bukan2 pada saudara2 kita yang lain coz kita sendiri pun xtaw apa nasib kita pulak nanti.drpd kita merapu yang bukan2 tntang diorang.lebih baik kita doakan untuk diorang n diri kita ni jugak.semoga terus ISTIQOMAH melaksanakan syariat ALLAH. Dengan penghijrahan diorang buat aku banyak berfikir,hmmm...hidayah itu datangnya dari Allah..ia datang tanpa diduga..perginya ia juga tanpa diduga. selalulah berdoa supaya hidayah itu kekal selamanya pada kita.amin..chekedout with those pics..


abby abadi..nampak lagi ayu kan?

                                                                            yatt..cantik!

diana amir..more sopan..

irma hasmie..looks nice!

nana..lembut aje nengoknye..

n yang terbaru..fazurina

"AWAK MEMANG CANTIK TP KALAU MENUTUP AURAT MESTI LAGI CANTIK KAN?"

  wahai muslimah yang kusayangi kerana Allah,

       Allah menciptakan kita semua dengan sebaik2 ciptaan.Allah anugerahkan seorang wanita itu dengan keindahan,kelembutan,keayuan,kecantikan,kesopanan dan sewaktu dengannya.kecantikan seorang wanita tu sangat berharga..dan ia akan lebih berharga apabila ia dilindungi n tak didedahkan kepada yang tidak halal..lebih indah lagi kalau hanya diperlihatkan pada yang HALAL SAHAJA.its limited!aurat,maruah dan perhormatan adalah mahkota bagi wanita.*setuju ke idak?*..kalau semua ni hilang dari kita.apa lagi yang kita perlu pertahankan??renung2kan dan selamat beramal..*terasa macam prof izzi la pulak malm ni*..hakhak..

     nothing to say da bila memalam sangat da ni..aku hope entry aku kali ni bg manfaat kat orang len..especially yang membaca ler.nak menulis ni kena hati2 jugak..harap jadi peringatan bukan mengaibkan..kekekekeke..teringat kat sahabat aku yg komen kpd blogger yg tulis perkara mengaibkan orang lain.manusia..selalu khilaf..dengan ada reader2 ni..act sbg penegur n pengingat.so korang,kalau korang rasa ada something wrong dengan ayat-ayat aku tuh..tegur2 la den nih.sedia menerima teguran dengan hati selapang2nya..*cheeewaaahh..ayat aku bukan main lagi tuh!*..

  ak chaw dulu..be a good muslim!

xiexie for reading! 

No comments:

Post a Comment

sebarang pesanan untuk cik warrior?
sila tinggalkan di sini. May Allah bless you..