: team warrior :

Wednesday, July 18, 2012

memory together

assalamualaikum..yoyo..wassuup!poyo je aku nih..

   lompat2 ala dora de explore..tepuk2 tangan sikit.mcm yg aku cakap sebelum nih..entry kali ni aku nak cerita sal kengkawan aku kat matrik. kalau diikutkan hampir 2 bulan lebih dah aku duduk kat umah lepas habis matrik. bila tengok2 balik gambar kat folder, tergelak dan tersenyum sorang diri. rasa rindu lak kat kengkawan aku nih. kenangan bersama diorang yang tak akan pernah aku lupakan bila blaja kat sana. dari mula sampailah aku habis blaja sana. macam-macam ragam yang aku tengok. macam2 perangai yang aku perhati. hehehe.. macam2lah kawan2 aku nih! rindu la korang.

   baru-baru ni kawan aku cbuk suh aku cerita pasal dia. tak tahulah apa yang aku nak cerita tapi memang kebetulan aku nak cerita sal life aku kat matrik. so..aku pun nak masukkan sekalilah. *nanti kang merajuk lak*. actually, bila aku masuk matrik..aku rasa takut gak coz aku bimbang camane pergaulan kat sana. maklumlah aku dari sekolah agama dan iklim kat sekolah aku tak sama dengan kat sana. kawan2 aku apatah lagi. seram sejuk tuh bukan main la. dalam hati aku doa kemain lagi spya aku dapat biasakan diri kat sana dan pandai menjaga batas pergaulan aku antara lelaki dan perempuan. alhamdulillah..i can through it. budak kelas aku ada 4 owg laki jer..yg len sume perempuan. so seronok la. apa2 budak laki mesti kalah punyer. haha. tp hero2 kelas aku ni la jgk yang jd penyelamat bila kitowang bertanding softball. ^_^. tukang lari laju2..fuh..boboiboy!

tyme men softball
                                  A: pukul bola tuh!
                                  B: weh..lari2! (jerit sampai keluaq anak tekak)
                             A+B: cepat2! yeay!yeay! (tyme smpai penamat)

    time koko la yang aku rasa paling best. wlaupun panas memanggang muka, tp seronok la. boleh main lari-lari ala2 doraemon. *ko boleh?*..hehehe. owsome! path yang aku suka gak bila buat experiment kat lab. nak2 time lab kimia. kekekeke..bila teacher jerit2 sbb salah buat macam salah masuk solution ka. aku dah mengekek ketawa.*ntah apa jenis respon yang aku kasi*..korang jgn la ikut mcm aku. kalau nak gelak pun cover2 la sikit. rindu la kat teacher. tq teacher sbb selalu layan kerenah kitowang.


ni la budak2 kelas aku yg bermacam kerenah..hehe 

beberapa hari sebelum kitowang final exam..click!

nilah hero2 penyelamat softball..kekekeke 

miss uolls a lot.. 

 fuuuhhh...UFO nak turun kat depan kite..ish2!

to my dearest frens..

  •    congratulations uols!
  •    good luck for de next study
  •    hope our friendship never end
  •    have happily life
  •    be a good son/daughter,student n muslim   

    nothing to say..wish uols luck with everything you do.

salam sayang n rindu....^_^

xiexie for reading!

No comments:

Post a Comment

sebarang pesanan untuk cik warrior?
sila tinggalkan di sini. May Allah bless you..