: team warrior :

Monday, October 8, 2012

Fasi addmath?


salam hari Isnin sume..huehuehue..

Nak cerita sal my weekend wit friends and hadek-hadek Maahad..

   SMKA Maahad Hamidiah kajang..our destination yesterday. Lil tired to be there from morning to evening but i'm happy coz i got new experience being one of the facilitator in addmath subject. Hahahaha..cam kelakar lak jadi fc addmath. *umi aku cam susah nak cayer bila aku bgtaw aku join program ni..rosak ler bebudak tu!*. Hee..Iyelah aku pun bukan terror sangat kan! Bila sebut addmath or math jer, terus berpaling muka.*da2 jangan tanya aku!*. Kekekeke..so bila da jadi fasi ni takkan nak cakap macam tu kat adik-adik. Aku pakat bedal je la mana yang ingat masa aku form 5 dulu. Nasib bek kat matrik still study benda yang sama. So,bole diaplikasikan la. 

   Actually aku join program ni wit my classmates yang sangat bersemangat even sume kecut perut bila sampai skul tu. Yang sejuk tangan ta yah cerita la. Program ni berlangsung selama dua hari, sebelum yesterday sebenarnya dah ada satu grup lam 21 owg fc from 1 and 2 years student USIM dah datang. Yesterday, aku and kawan-kawan lain lam 10 owg pulak datang. Kiteowng memang decide nak datang ahad coz bole selesaikan sume assignment dulu. Ecececeh..




    Diowang sume ni form 5..segan jugak coz diowang nampak cam hebat-hebat je kan. Ala...akak ni biasa-biasa jer. Setakat yang bole tolong akak tolong ler. Kalau ta bole, back to your teacher k. Muahahaha..nasib bek teacher-teacher kat sana ada jugak datang jenguk-jenguk sambil menghulurkan tangan ringankan beban. So,bole la jugak aku tumpang tanya bila ada soalan yang aku rasa cam 'jam' jer. Teacher sane sesangat la peramah and understanding. I like! *ta le kecut perut sangat bila ta ingat solution ke formula ke..hehe*

sebelum bertolak..^_^ 

 
 our lunch..


da kenyang..hamik gambar lak..ni la fasi2nye.. 

   Thank you adik-adik coz sudi beri kerjasama ngan akak-akak ni. Tens jugak coz memahami kiteowang bila tengok kiteowang buat muka kompius jer. Siap sabarkan kiteowang supaya tak gelabah.*malu lak rasa*. Akak-akak hang ni belajar math yang susah, so math yang senang tu cam ta berapa ingat dah.*konon..gurau je la*. Akak doakan korang sume berjaya erk. Belajar betul-betul. Struggle selagi masih ada masa. Kawan akak cakap..Math tu senang je kalau kita yang menyenangkannya. Akak cakap lak..no komen! yang penting banyakkan lagi latihan!



 P/s : Good luck for sume adik-adik yang esok da mula exam PMR dan 5 Nov exam SPM! Tak mudah namun tak susah terserah atas pilihan..insyaallah, uols can do it.


xiexie for reading!

No comments:

Post a Comment

sebarang pesanan untuk cik warrior?
sila tinggalkan di sini. May Allah bless you..